Paar ideetjes^^

Heb je een voorstel voor een rpg? Plaats hem hier!
Plaats reactie
Myli
Berichten: 94
Lid geworden op: 07-08-2011 17:50

Paar ideetjes^^

Bericht door Myli » 08-08-2011 00:52

Heyaaaaa,
Ik had paar ideetjes voor het forum^^

Misschien is het aantrekkelijker om een lay-out te kiezen die bij het forum past zodat mensen niet tegen een blauw grijs iets aankijkenn^^ Maar goed dat is iets anders xD

Een idee voor een RPG. Ik weet niet waar jullie van houden maar van Ladydinges en van mezelf weet ik dat we wel van fantasy houden. Dus misschien een soort van fantasy wereld?

Myli
Berichten: 94
Lid geworden op: 07-08-2011 17:50

Bericht door Myli » 08-08-2011 03:39

Another Idea. Jeph het is nacht. Dan kom ik op met ideeën die nergens op slaan en toch nooit gaan lopen hoewel Lady(goddamn heb ik het net opgezocht ben ik het weer vergeten>_<) het ook al keer bedacht had op een andere site, maar heb er stiekem wel zin in om het weer te spelen.
Een soort rpg van underworld. Met een oorlog tussen weerwolven en vampieren en al that kind of stuf.
Nja, het idee is officieel van de film en ik heb hem nooit als rpg bedacht dat heeft Ladymuts gedaan en ik steel haar idee nu af om neer te zetten hier bij ideeën om morgen op msn straf te krijgen dat ik haar idee gejat heb en ach laat maar zitten. Is het idee of niet?

LadyMisk
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-08-2011 17:45

Bericht door LadyMisk » 08-08-2011 13:26

Weet je... Je kan het ook gewoon bij Lady houden.. T-T

En dat is een dubbelpost xD You know how to find the edit button right?

Maar het kan leuk zijn jah xD

Myli
Berichten: 94
Lid geworden op: 07-08-2011 17:50

Bericht door Myli » 08-08-2011 13:27

Yesh I know how to find it, maar op dat moment had ik nog minder posts dan jij en wilde je met alle liefde inhalen <3

Plaats reactie